Dricka sprit och hålla käften.

Jag har nog Sveriges mest värdelösa blogg, för jag har typ ...två läsare. Tja, skam den som ger sig! Jag tänker fortsätta posta här, förhoppningsvis är det alltid NÅGON som blir road av vad jag har att säga.
Fast... meningen verkar vara att man skall skriva saker som andra har nytta av att läsa, ne? Själv skriver jag bara vad jag känner för. Nåväl.

Dagens plan var att spela WoW, eftersom Martin var rar och gav mig ett nätverkskort och Viktor var en ängel och fick det att fungera, så nu kan jag komma åt alla mina saker i min stora dator igen. Loggade in på WoW och allt, men... det kändes inte som att jag hade lust, helt enkelt. Får se ifall jag loggar på senare - det är inte så många online på vare sig helgon eller msn så jag har inte så mycket annat att göra, precis.
Imorgon skall vi börja läsa grammatik i skolan. Svenska språkets struktur och utveckling före 1900, om jag inte är helt ute och cyklar. Jag önskar bara att jag hade kunnat göra bättre ifrån mig på tentan än jag gjorde. Jag gjorde ju mitt bästa, men it wasn't good enough. Hoppas att omtentan går bättre... Blä. Jag har svårt för att förklara begrepp som jag inte är helt hundra på. Jag vet ju inte exakt vad det är de vill ha för svar, eller hur utstuderad man måste vara. Så... I guess I bummed that one real hard.
Nåväl.

Jag har lunchat på lite kalla pannkakor (återstoden av min sats (JA LOL ELLER HUR) igår kväll) och ikväll skall jag nog göra isterbandsröra. Mat är mums. Jag behöver för övrigt skaffa en badrumsvåg så att jag kan ha lite pejl på min vikt - just nu har jag noll koll på om jag har gått upp eller ner i vikt. Jag SER smal ut i spegeln, men det beror ju lite på hållning också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0