Bring your enemy your nightmare.

...nyvaken. Somnade senast tolv, vaknade självmant nu vid halv tio. Lät bli att ställa klockan igår, så det var skönt att få vakna av sig själv samt att vara pigg, faktiskt.
Drömde återigen om Viktor. Detta är fan skrämmande... Sedan började jag drömma än konstigare saker om andra grejer, som jag tror att jag låter bli att skriva ner, för bevarandet av min sinnesnärvaros skull. (jag tror dock att jag skall lägga det i ett privat inlägg på helgon.net, så att jag kan lol:a åt det senare i livet. jag har inte många ekorrar i buren jag, inte.)

Idag hade jag inte tänkt sitta så oerhört mycket framför datorn. Inte förrän jag är klar med en del andra grejer, that is. Det är lördag, och alltså STÄDDAG. (det är alltid enklast att ha rutin på saker om man har bestämda dagar att göra dem på)
Skall strax klä på mig så att jag inte går runt naken när jag städar, och sedan börja diska och göra iordning köket. Funderar på om jag skall ägna dagen åt att färga håret också, eller om jag låter det vara...

Nåväl. Det börjar bli kyligt för mig det här, så nu postar jag och så får vi se när jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Alla dessa skor!

Och alla dessa inlägg. OMFG there be a lot of them. Fin ny design, btw, höstlöv = likey! Är hösten fin därborta? Här skall vi leka litet lajv (35-30 pers) nästa helg, jag skall spela soldat i rustning med långsvärd. Wai wai, spännande! Hrrrrf, mer lajv åt folket....

2006-09-30 @ 11:24:14
Postat av: Zombielicious

Idag är det nitton grader utomhus, det är nog svalast hittills, om man bortser från regnperioden i skiftet augusti/september. Sjukt skön höst! Björken utanför mitt fönster har börjat gulna nu, iaf. :)
Kul med lajv! Kräver bildbevis sedan! ;)

2006-09-30 @ 11:26:02
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Elenaria

Oj, så varmt! Tja, det har varit varmt här med, men oj... Skönt så det förslår.

Oh ja. Jag hoppas på tuffa bilder av fjärde spaningskohortens utsända (dvs oss). Det är i Fröjel, helt fantastiskt - inget åkande med färja (vilket iofs tar bort det roliga med allsång i bilen och en massa kul bonding) och inget stress och bokande och åka miltal osv...
Ugh. Skall vi leta lajv tills nästa år? Du kanske vill hänga på och spela något konstigt hihgfantasyigt eller vad vet jag.... ^-^

2006-09-30 @ 16:43:11
Postat av: Zombielicious

Hrm, jag vet inte. Just nu känner jag mig inte det minsta pepp på lajv, faktiskt. Det är ett tag sedan jag var genuint välvillig till det hela, så vi får se hur det hela utvecklas. Men jag skall tänka på det! :)

2006-09-30 @ 17:12:28
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0