Birds are very unnecessary, they can only do harm.

Efter att två dagar i sträck ha plågat mina stackars fossingar i dessa raringar:
Seduce-460

...så fick jag reda på att det faktiskt är rekommenderat tema uniformer på Vogon, vilket innebär att jag istället har ägnat kvällen (BARFOTA!) åt att söka på eBay efter uniformer som passar mig. (se http://zombiefied.blogg.se/2006/september/what-fucking-twists-my-tentacles.html)
Jag hittade ...tre olika. En ful, en snygg, en mitt emellan. Får se imorgon ifall jag har en chans att vinna/köpa den snygga, den är grön och bra. Då uppstår genast problem två: Jag har inga skor som går till uniform. Min uniforumsguru Viktor säger kängor, men de jag har är så grova och manliga att jag kommer att se radikallesbisk ut om jag knallar runt i dem, kort hår och uniform. Så. Jag får bege mig till Din Sko, där jag har för mig att de har ett par billiga kängor á la lättare modell, för typ 280:- eller något sådant lågt och trevligt.
Vad allt krånglar för mig!

För övrigt luktar mitt vardagsrum - ytterst omotiverat och oprovocerat! - makrill. Wtf?

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Ah, dessa små delikata hiheels! Det är så man vill pipa förtjust.

2006-09-28 @ 12:34:58
Postat av: Hanna Fridén

HERREGUD. DET ÄR JU DE PERFEKTA SKORNA!

2006-11-15 @ 17:46:35
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Hanna Fridén

VART KÖPTE DU DEM?

Eh, ursäkta att jag blir knäpp men jag vill ha dem! Jättemycket! De är jättefina!

2006-11-15 @ 17:47:28
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0