Words you cannot change.

Jag åker snart mot skola, och sedan hem. Får se ifall jag uppdaterar något här i helgen, annars får ni försöka stå ut utan mitt spammande.
Kommer som nämnt ha med mig min laptop.
 
Vi får tillbaka fonetiktentorna idag. Jag VET att jag har fått underkänt, ändå sitter det en envis liten djävel långt inom mig och hoppas för min skull. Det är negativt, det innebär att jag kommer att bli besviken, även fast jag intalar mig att jag har fel. Dumheter! Nåväl. Skall som sagt plugga till omtentan - jag skall resa i sex timmar (effektiv tid) idag, så jag får ta med mig mina fonetikpapper då och se ifall jag kan få det att fastna lite. Skall packa med lite film också, så att jag har att roa mig på båten.

Nu är det bye-bye time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0