We will never die alone, Juggalos will carry on. Swing our hatchets if we must - each and every one of us.

Dags för mig att gå till sängs. Är trött, och lässugen. Imorgon blir det pannkakor hos mommo med Zzucken, sedan skall jag kramas jättemycket med Ida! Och efter det blir det förhoppningsvis Amanda, Leo och Eric - om de hinner, och orkar. (de är på lajv just nu, så de lär vara lagom trötta imorgon...) Får hålla tummarna. Filmmys med mammut imorgonkväll sedan, det blir också gos.
Jag gillar att vara populär och efterlängtad! Jul lär  bli a blast, då har jag mer tid att spendera på alla mina soetnewsar!

Nu skall jag borsta tänderna. Det blir en kärlekshistoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0