Too many faces I've never seen.

Tvättdag! ...vilket jag tycker är kul. Jag verkar vara den enda i världen som tycker att det är roligt att tvätta, haha. Men jag älskar det! Man stoppar in smutsiga kläder, och får tillbaka dem rena och varma! Och så luktar de gott, och så blir man glad. Plus att det är kul att se när det börjar snurra och ha sig... Jaja, jag är väl inte så normal alltid, men det roar mig och det är all that matters.

Har en våt fantasi om att mina böcker skall komma idag, men chansen är ytterst liten så jag försöker fantisera om annat istället. Men omg, jag vill ha mina Preacheralbum IDAG! NU!!
Ingen postgång bör stå emellan en flicka och Jesse Custer, det är bara rent diaboliskt. ...meow, Jesse.

Skippade genomgången i skolan idag, skall dock in dit imorgon. På FREDAG får vi äntligen börja läsa semantik! Gissa om jag längtar!
Lite opigg just nu, måste snart sortera tvätt. Fast inte än, det kan jag ta om en timme eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0