The innocence of an angel and the experience of a child.

Nyvaken - men även fullt färdig för skolan! En timme tills mitt tåg går. Wtf? Jag är tjej! Det skall ta längre tid att bli klar! Med tanke på hur få plagg jag har som går att matcha snyggt och som håller värmen åt mig i den här gudsförgätna höstkylan så är det skumt att min outfit var klar på typ fem minuter. Sminket tog inte lång tid alls - det var nog att spraya håret som tog längst tid. Nani?
Jag känner mig som en dålig kvinna. OCH jag har fyrtio minuter till att göra ...något. Blir nog lite Harpan-lirande, tror jag.

Idag skall vi ha första föreläsningen av veckans fem, i Språkinlärning. Ny föreläsare, skall bli intressant! Blir förmodligen en tripp införbi Akademibokhandeln efter föreläsningen. Skall kolla upp hur man gör för att få tillbaka sin omtenta också - det kan väl inte vara tentagenomgång på en tenta som typ fyra personer gjorde? Lotta vet säkert. Hon är bra smart, hon.


Memo to self:
x Packa med Going Postal, det blir säkert tråkigt förr eller senare.
x Betala räkningarna idag, din lilla djävla idiot!!!
x Boka klipptid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0