Stay with me.

Dags att gå till sängs. Blir tidig sänggång ikväll, men jag har bara en bok kvar i Minne, Sorg & Törne, och kryper jag inte ner i sängen med den nu kommer jag inte att somna innan tre! Behöver somna senast två, måste gå upp åtta imorgon bitti (senast!) för att hinna med tåget som går vid nio. Grupparbete imorgon, ingen är särskilt fokuserad ändå...

Är på humör för att gå på krogen, nackdel är att jag inga pengar har. Jag har ju en ny korsett jag vill sporta! OCH förhoppningsvis får jag mina skor imorgon. Håll tummarna för mig! Kommer skorna blir det banne mig poserbilder för hela slanten! (men som sagt, jag är till 90% övertygad om att Murphys kärlek till mig ser till att de är för små) (*gråta*)

Jaja. Borsta tänderna och sedan läsa. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0