She said destroy.

Oh! Jag visste inte att vi skulle ställa om klockan idag, så det gör inget att jag tog en extra timmes sömn - den timmen fanns inte! Nu är jag vaken i någorlunda god tid ändå, wohoo!

Idag borde jag typ städa. Vi får se hur det blir med det... Beror på hur masig jag är. Jag brukar lyckas vara lite bakis två dagar efter fylla. Eller typ... bakbakfull, eller något.

Jag drömde om en massa ormar och äckliga djur som fanns i en tät hamsterbur av plast. Och tält i skogen? Det var på ett område jag drömt om två eller tre gånger tidigare, min ...ångestskog, kanske. Sedan var min mommo med, och en massa elaka människor. Fast det var inte riktigt en mardröm ändå, tror jag. Eller kanske... Jag tror att jag hade råkat mörda någon av mammas grannar? Så jag flög runt i tröjor jag faktiskt hade när jag var typ elva. Sprang i luften och sådana saker, försökte undkomma någon dum polisgranne som skulle döda mig.
Det var en märklig dröm. Jag tror att det var jul också, men det fanns ingen snö. Sedan förvandlade jag mig till ett barn och sprang runt i ghettot i gråbo/terra nova/humlegård (jag VET att det inte är ghetto, men det var det i min dröm) och försökte hitta vad det nu var jag letade efter.
Den ena ormen, den jätteäckliga tjocka röda, åt upp den jätteäckliga långa svarta. Vad betyder drömmar om ormar som äter varandra? Grodan och kackerlackan i buren var dock orörda, tror jag. Det var bara ormen som blev äten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0