Screw you guys, I'm going home!

40 sidor grammatik att läsa till imorgon, men det GÖR INGET för jag har helgen att se fram emot. Jag skall åka hem! Är på Gotland fredag kväll till måndag morgon, och det skall bli underbart! Biljetterna är bokade och betalda, och jag har redan börjat bli eftersökt på umgängesfronten. Och jag skall få krama på alla mina vänner och arbetskamrater och min familj! Vem kan vara missnöjd med en sådan händelse inom en snar framtid? Fredrik är tyvärr bortrest på golfresa, och pappa jobbar, men jag och Ricard får ta oss upp att spela bowling och så blir det massa gos med mamma!

Det åskade massor förut. Och blixtrade. Ooh. Harmoni.

Måste komma ihåg att gratta min mor imorgon också. Hon fyller 47 år, och pappa fyller 49 på fredag.

Kommentarer
Postat av: catrin

tack så himla mycket för kommentaren på min blogg, brevet.
jag vet inte riktigt hur man svarar så jag gjorde såhär istället.
jag tänker inte skicka det, eller, borde jag det? han bryr sig inte ändå. men tja. elände hej hopp.

jag älskar också åska, förresten :)

2006-10-03 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0