Saker jag måste sluta med.

  1. Gå runt naken/med bar överkropp i en upplyst lägenhet när det är mörkt ute. Husen står i en fyrkant, minst en länga kan se mig ifall de råkar titta åt mitt håll vid en för mig fel tidpunkt.
  2. Tro att någon annan kommer att diska/städa åt mig. JAG BOR ENSAM, och jag har inga fragglar.
  3. Skjuta upp allt till sista sekund. Eh, tenta coming - I should be studying hard!
  4. Se sur ut. Leenden är trevligare, och så kittlar det trevligt i kinderna av det.
  5. Se saker ur fel perspektiv alt. hänga upp mig på småsaker.

Kommentarer
Postat av: Blue

Exakt...

Men du... om du skulle mot all förmodan hitta några fragglar hos dig... nej vänta nu. Fragglarna var mest för att leka och ha skoj. Det var ju Dozarna som jobbade järnet.

Hursomhelst, hittar du några som jobbar o diskar o städar o sånt så dela gärna med dig.

2006-10-15 @ 22:29:28
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Elenaria

BOOBIES!

Om det inte vore för sista sekunden skulle ingenting bli gjort.
Meh. Anyway. I'm rooting for you!

2006-10-15 @ 23:44:28
Postat av: Emma

Inga fragglar? :(

2006-10-16 @ 17:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0