Over and out!

NP: Hedwig and the Angry Inch - In your arms tonight

Nu är det äntligen dags att ta sig till sängen, kräla ner under täcket, läsa lite Pratchett (skall läsa om Going Postal, tänkte jag) och sedan stilla somna och sova en lång och lugn natt.

Jag har världens bästa naglar på min vänstra hand, men inte alls lika darling på den högra. Nåväl.

För övrigt! (och nu tänker jag härma Amanda, faktiskt)
Jag är nyfiken: Jag har en stabil läsarkrets på mellan 14-16 människor om dagen, unika ip-nummer. Jag gissar att en del av er är stammisar, alla kan ju inte vara dagsländor, så... det vore kul om ni kunde lämna en kommentar på det här inlägget och säga vem ni är! Jag har koll på några som läser, men det är bara en handfull människor jag är säker på. Så... säg hej! Jag bits inte. Så mycket. Ibland. ...eh...

Kommentarer
Postat av: Sandra

What to do när Knubbdäck inte finns på Helgon längre och sätter lite guldkant på vistelsen där med sina dagsboksinlägg om allt möjligt? Man kollar bloggen istället, lite då och då under dagen. ;)
Förstår att det kan vara lite skumt att människor med okänt IP läser bloggen varje dag, så jag får väl ge mig tillkänna. Laugshat från Helgon här, vi har pratat ett par gånger så där. Intressant att följa ditt bloggliv, faktiskt. :)

2006-10-29 @ 00:14:36
Postat av: Ida

Jaha, hej, Ida här då.. Lyrle på helgon. Jag är bara en besatt stalker... inget att oroa sig för med andra ord.. ;)

OOOH! En stalker som i dagens genomgång av kartonger hittade PINNENCHATTEN!!!!
(jag är den bästa stalkern :D)
:*

2006-10-29 @ 04:28:35
Postat av: caroline

jag, vem annars. jag har ju inget liv förutom din blogg.

2006-10-29 @ 09:48:19
Postat av: Elenaria

Haha. Poketypoke!

2006-10-29 @ 14:05:56
Postat av: daniel

hej här e jag började läsa på helgon när du skrev där

2006-10-29 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0