Mommy made love to an alien.

Jag är inne i en sådan där paranoid period igen.
Alla runt omkring mig verkar veta allt! Vad jag heter, vad jag gjorde igår, vad jag dricker... Förmodligen har jag ju själv sagt det vid något tillfälle, men jag minns inte att jag har gjort det. Ju mer saker om mig de namedroppar, desto nervösare blir jag.
Befängda tankar föds: Har jag en stalker igen? Borde jag se mig en extra gång över axeln när jag går till tåget? Vem förser alla med informationen om mig?

...jag vet att jag är fånig nu. Jag blir bara så nervös av allt det här. Jag lider av någon lättare form av paranoia every now and then, och just nu är ett sådant där paranoid-tillfälle. Hjärnspöken, och allt vad det heter.

Behöver ägna tankarna åt något annat.
VILL ha chips och dip just nu, men del ett stänger affären snart, och del två - när jag väl har det kommer jag att äta häften, och sedan inte vilja ha mer. Jag är så inkonsekvent och motvals ibland.
För tillfället roas jag tillräckligt av Harpan för att känna att det inte var ett dåligt beslut att stanna hemma ikväll. Skall nog gå till sängs om en timme eller två - jag är helt stendöd i skallen just nu.


...förresten så har jag fått för mig att mina grannar brukar smyga utanför min dörr.
Ibland känner jag mig inte trygg i mitt hem, jag inbillar mig att det är folk här inne. När jag kommer hem från skolan kollar jag alltid noggrant om mig för att se ifall saker ser skumma ut - för att se ifall någon har varit i mitt hem när jag var borta. Jag dubbelkollar alltid min säng när jag kommer hem - det skulle ju kunna råka ligga någon och lura under täcket.
Inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0