Mann gegen Mann.

Nyvaken, men piggare än igår. Hoppas att det håller i sig! Släckte lampan vid tolv, orkade bara läsa halva boken. Tar med den till Lund idag, så kan jag läsa på tåget och på perrongen när jag skall hem sedan.
Grupparbete... Jag är inte så motiverad idag, men det blir nog bra när vi väl kommer igång. Om inte annat så är det ju socialt och kul att snacka skit med de andra, så det är ju inte av ondo!

Snälla ni som läser, håll alla tummar och tår för att mina tre paket dyker upp idag! Det blir hårt släpande för mig, men herregud vad det är värt det! Skor, böcker, stövlar... Oh. Det hade varit drömmen. Jag vill vill vill! Så. Sätt igång med tumhållandet, själv skall jag sminka mig och göra något åt min lobotomerade frisyr innan fåglarna krossar mina rutor, flyger in och bygger bo.

Idag verkar bli en liite varmare dagr än igår. Hoppas det, i alla fall. Idag gör jag inte om misstaget att gå utan halsduk - ~55 dagar i skåne och fortfarande frisk. Jag har inte tid med en förkylning heller, omtenta på lördag (MÅSTE BÖRJA PLUGGA!!)

...då vet jag vad jag skall göra idag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0