Mamma efterlyses!

Nu skall jag koka lite spaghetti och köttbullar. Bortsett från en halv skål (om ens det...) nudlar tidigare är det det enda jag får i mig idag. Inte bra. Alla mina 11 mammor bor på Gotland, så de kan inte tvångsmata mig. Jag behöver en mamma här i Skåne också.  Intresseanmälningar görs via kommentarer på detta inlägg.

En mammas uppgifter:
x Se till att jag äter minst en gång om dagen.
x Se till att jag inte spenderar alla mina pengar på shopping.
x Se till att jag pluggar till mina tentor istället för att masa vid datorn.
x Se till att jag går att lägga mig i tid om kvällarna.
x Se till att jag mår bra och är glad.
x Se till att jag får kramas när jag behöver det.

Känner du dig mogen? Känner du att detta är ditt kall?
Jag är faktiskt en väldigt snäll och rar låtsasdotter. Pwomise.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Äh. Det är roligare att leva :P

2006-10-27 @ 00:28:35
URL: http://blog.apokalypsens-4-ryttare.se
Postat av: kärolajn.

i can be your mommy.

2006-10-27 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0