Kattungar i kylskåpet.

Kom i alla fall hem igår då. Var lite hungrig efter en lång dags resande, så jag tänkte dricka lite O'boy. Öppnade kylskåpet, och DÖM OM MIN FÖRVÅNING när det första jag får syn på är en bild på en kattunge. Jag började garva som fan, och fick förklaringen att det är ett steg i pappas propaganda att få mamma att köpa honom en ny katt. Tydligen har det suttit en i badrumsskåpet också, och det sitter en bild till på mammas nattduksbord. Pappa är FAN inte klok! Inte mamma heller, som låter kylskåpskatten sitta kvar.
Den roar mig oerhört varje gång jag kikar in i kylskåpet. (det blir ganska ofta, jag är lättroad)

Pablo verkade förresten jätteglad åt att se mig. Leif också.
Och mamma berättade en jättekul historia om Sylve:
Hon hade varit kock igår, eftersom Peter var bortrest, och plötsligt hörde hon någon ropa "Koka kaffe! Koka kaffe!" varpå hon kastade sig på kaffebryggaren och satt igång den fort som fan. Men... så visade det sig att det hade varit Sylve som gått runt och sjungit med i en hiphopsång, och det är typ hilarious. Sylve avskyr hiphop. Dock gick han förbi mig och  Zzucken idag och mimade lite KOKA KAFFE för oss. Road!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0