Jag vill inte bara, bara vara din.

40 minuter i telefon med Amanda - fett uppskattat! Tack för samtalet, raring! <3

Dagens teh funnies: http://www.tjuvlyssnat.se/2006/10/h_det_var_bara_.html
Tjuvlyssnat ftw!

NP: Ebba Grön - Ung och kåt


Imorgon skall jag posta min CSN-ansökan. Förhoppningsvis får jag pengar sedan. Mmm. Pengar. Då skall jag köpa lite julklappar, tror jag minsanne mig! Behöver köpa snörning till två korsetter också: snörningen till min blåa skänte jag till min randiga, och snörningen till den svarta brast eftersom den inte var blott mer än ett fingervirkat snöre jag roade mig med att göra på julafton förra året.

Saknar mammas kalkon. Mmm. Jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0