Jag sålde min tro för en kyss och en stulen juvel.

Har vaskat ur håret, så fort det torkar skall jag färga det svart. Sedan skall jag bo i min dusch tills jag har återfått min normala kroppsvärme, jag fryser såpass just nu.
Lyssnar på Loke och filosoferar över livet. Det gör ont i käken där min femte visdomdstand försöker slita sig upp. Djävla knepigt, det där...

Börjar klockan åtta imorgon bitti. Känner mig redan nu helt slut, det skall bli spännande att se hurpass pigga jag är imorgon.


Vad gör du här? Hur kom du hit?
Du föll för en smickrares usla invit.


Fortfarande förbannat stel i nacken. Jag önskar att det kunde sluta, det bryter ner mig att ständigt ha ont så fort jag rör huvudet. Må så vara att jag inte är en nickedocka, men jag måste ju ändå andas, svälja och se åt sidan ibland. Dumligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0