Jag gör detta, alltså är jag duktig. [insert proper latin here]

  1. Jag har gått igenom alla mina fonetikpapper och skrivit ner nya, användbara anteckningar. Kommer att gå igenom dem minst en gång till idag, och fortsätta att rabbla alla regler högt för att verkligen få dem att sitta.
  2. Jag är snart klar med disken, och snart klar med att städa köket! Om inte DET gör mig duktig vet jag inte vad!

...annars är jag ganska slö, och går runt i Misfits-teeshirt och pyjamasbyxor. Så fort jag är klar med disken skall jag koka nudlar och äta lite macka, och efter That 70's Show (eller kanske innan) så skall jag gå till affären och köpa rejäl kvällsmat. Eller mer macka, om inte annat.
Jag behöver förresten skaffa mig en våg, jag skulle gärna vilja ha lite koll på hur mycket jag pendlar upp och ner hela tiden...

Nu skall jag diska klart. Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Elenaria

Innan-tenta-huslig, med andra ord! ^-^

Jag har som vanligt dagen-innan-panik, "En dag till, en dag till!", men vi får väl se. Disken har stått avsköljd - inget mögel här inte! - i två veckor nu, den allra äldsta. Innan tenta = ingen disk eller städ för mig... Eller, ibland, men onekligen inte oftast.

Ah. Skall bli skönt att ha tid att fixa upp allt imorgon eftermiddag! Lycka till med ditt.

2006-10-19 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0