It was good once, before.

Jag är så trött att jag snart somnar framför datorn. Skall posta detta, och sedan stupa i säng.
Funderar allvarligt talat på att strunta i att ens åka in till Lund för att gå på tentan. Det finns inte en chans i helvete att jag ens kommer att klara tio procent på det, och det känns som slöseri med en eftermiddag jag kan bruka till annat, faktiskt. Sorgligt, men sant. Jag önskar att jag hade lyckats slå på mig själv att börja plugga i måndags och sedan hålla fast vid ett bra pluggtempo - nu är det dock som det är, och jag får stå mitt kast.

Fan. Det känns weak att strunta i tentan, men som sagt: det känns som slöseri med tid att faktiskt gå på den. Jag har dock inte bestämt mig än, kanske är jag trots allt duktig och tar mig in. Men... Bah. Jaja. Vi får se, I'll let you know in the morning.

NP: Morlocks - Truth or betrayal


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0