I'm gonna bring my world down in fire.

Just nu är jag så djäkla tillfreds med läget! Det känns lite vemodigt på ett sätt, men jag känner mig ändå levande, och närapå förväntansfull. (fråga inte varför, jag försöker bara förklara hur jag fungerar just idag)
Det kittlas, värmer, lovar och betryggar. Och jag känner mig hel. Ramlar nog loss snart igen, men just nu tänker jag bara luta mig tillbaka och enjoy the ride, det är så sällan jag får känna mig såhär glad inuti. Tänk att så lite kan göra så mycket!

Försök inte tolka det här. Det finns inget rakt svar, och även om era gissningar skulle brännas skulle ni ändå inte klara av svaret. Eller få det ur mig, i synnerhet inte eftersom jag själv är lite vilset inställd till varifrån mitt sprudlande glada kommer.
Låt oss bara fröjdas åt att det faktiskt GÅR att må djävligt bra trots att man är en aning bakfull.

Come, sing along with the pirate song!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0