If I'd leave here tomorrow, would you still remember me?

Det är inte utan att man ibland känner sig väldigt liten och ynklig ibland. Nåväl. Det är bara att bita ihop och låtsas om inget - det brukar vara en vinnande metod.

The Bronx Casket i högtalarna. Fungerar lika bra som sist.
Skall snart gå till affären och köpa lite kvällsmat. Är inte så pepp på pannkakor längre, så det blir förmodligen macka igen.
Det har regnat lite, men nu har det stagnerat. För min del får det gärna komma igång igen. Regn gör mig mild till sinnes. Åskvädret igår natt var intressant. Bara två gånger tidigare har jag upplevt sådant väder; Dels när jag var liten och hälsade på Madelen, och blixten dansade på åkern utanför köksfönstret, och så när jag var i Florida och såg blixtrarna falla bara några kilometer bortanför vårt hotellfönster - på tv utfärdade de stormvarning åt vårt håll, men vädret vände innan det kom för nära oss. Väldigt spännande. Jag älskar hetsiga väder! (jag saknar att ha någon att hålla i handen på långa regnpromenader...) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0