I de blindas land är den enögde kung.

NP: Industriejugend - Stormtrooper

Känner mig slaxxor idag också. Hungrig, men orkar inte gå till affären. Äter Ahlgrens Bilar tills vidare. Funderar på om jag skall käka hamburgare på Sibylla eller steka pannkakor idag. Det blir nog pannkakor... Denna gång utan en massa grädde. Jag vill ju inte bli en gräddnos.

Det är bra märkligt. Solen skiner, och det är fortfarande majvärme ute, men ...det är i början av oktober. Hur kan det vara försommarvärme när det borde vara isande kyla och vrålande hot om fimbulvinter? Förvirrande. Men jag klagar inte! Det enda som är synd är att man inte får ha sin fina höstkappa så mycket när det är så här varmt - snarare går man runt utan vare sig kofta eller jacka.

Imorgon fyller mamma år, på fredag fyller pappa år. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0