Guldgrävarsång.

Trött. Nymålade naglar, och relativt nyduschad. Nu är det dags att krypa ner i min alldeles egna säng för att läsa! Nackdelen med mina älskade favoritböcker är att de tar max tre timmar per bok att läsa igenom - det går ju så snabbt!
Såg två ep's That 70's Show. Kändes konstigt att inte ha att sticka samtidigt...

Imorgon blir det grupparbete i skolan. Får se hur det går med det, jag känner att jag inte riktigt har så god koll på hela den här satsindelningen/fras-grejen. Damnedable.
Nåväl. Ingen idé att oroa sig ikväll - nu skall jag ju kela med böcker och sedan sova! Fick tag på Signe så att jag kunde få säga ifrån att jag vill ta det senare tåget imorgon - känns så onödigt att sitta i skolan och vänta på de andra i fyrtio minuter, när jag lika så gott kan komma en kvart försent. De andra lär ju inte vara exakt punktliga heller, och jag slipper gå upp så rackarns tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0