Frrrrrrankenstein, I presume?

NP: Denis & Duble Dates - That Halloween Night [Doo wop Halloween]

Inga skor eller böcker på posten idag. Besviken! Med min tur lär jag ju få varken eller imorgon heller! Nackdel. Jag behöver något att göra. Lite ...Jesse Custer. Lite ...snygga skor. LITE ATT DREGLA ÖVER, om ni så vill.

Hänger på klotterplanket på Karantän, surfar på stormen. Kaos på helgon p.g.a. Karantän, som har en tråd i sitt forum där de dissar folk från helgon de tycker är fewla. Well. Jag är bara glad att jag inte är en av de som blev postad... Å andra sidan, hade jag blivit det... det är ju bara att slå ifrån sig. Nu skall folk polisanmäla och allt, och jag tycker ärligt talat att det hela är väldigt löjligt. Herregud, ha lite självdistans väl?! Världen går inte under för att någon mupp man inte vet vem det är tycker att man är ful. Jag får folk efter mig hela tiden som hyllar eller hånar mitt utseende, SO FUCKING WHAT? Ingen av dem gör någon skillnad, såvida de inte säger något IRL. Folk som baserar sin åsikt om någons utseende på en bild behöver ha en tops i örat, säger jag. Och folk som tar åt sig av folk som gnäller på deras bilder; väx upp.

Let the flaming begin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0