Du tror att du är bättre än mig? Sug min-!

Okej. Dagens Kävlingelukt: Ruttnande sjögräs. Sådär som det luktar på gotländska stränder på högsommaren, ni vet?

Smet en timme tidigare. Vi hade  grupparbete i fyrtio minuter - "Var tillbaka tio över halv!" så jag stack tjugo över och kom hem i god ordning. Det spöregnar, så jag är allmänt blöt också. Håhå, jaja.
Jag har bestämt mig för att inte gå på fler föreläsningar den här veckan. Hon pratar om precis samma saker som står i böckerna, med den skillnaden att en text som tar mig en kvart att läsa tar två timmar för henne att gå igenom. På norska. Så ...nej. Jag stannar hemma och pluggar här istället, det ger mig precis lika mycket.

Kom på lite ur min dröm: Leif var med. Han hade sina jobbarkläder, fulla med mjöl och olja, och jag var sur för att han inte tvättat dem sedan sist vi sågs.
Vaknade även till av att jag dunkade huvudet i väggen, ouchies.

Kul citat:
Lisa: "Jag hoppades faktiskt att det skulle bli mer grupparbete! För då ville jag vara i grupp med dig igen, för du kommer alltid med så roliga skämt!"
...now, do I? Teh confuxion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0