Draculette has risen from the grave.

Jajaja, jag åker in till skolan. Jag har gjort upp ett litet schema att försöka hålla mig efter idag, så jag är någorlunda närvarande fram till tolv. Sedan skall jag till banken för att aktivera mitt bankkort, till Coop för att köpa tentamat och sedan in till Lund för att försöka hitta till "Matematik 9".

Ytterst nyvaken, ytterst oklädd, ytterst frusen. Har dock redan kommit fram till vad jag skall ha på mig idag, så jag slipper springa runt som en yr höna i en kvart för att prova alla djävla kläder i garderoben.
Behöver verkligen städa här hemma, får se ifall jag kan få något gjort i helgen. (herre min JE vad trött jag är!) Huden på mina armar är iskall. Blä. Dumma dum-lägenhet som inte blir varmare än såhär. Ser INTE fram emot iskalla vintermorgnar om detta är hur kalla höstmorgnar bemöter mig. Dumma kyla.
Jag är alldeles för känslig för både värme och kyla. Är det för varmt mår jag dåligt, är det för kallt mår jag dåligt. Jag är bäst på ljumma och svala temperaturer, tror jag...

Jaja. På med kläderna nu, idiot, innan du förkyler dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0