Do the Creep, do the Munster Creep!

Jag är promenad-social. Att sitta och snacka över en fika i all ära, men vill man få mig att verkligen open up så är en långpromenad det ultimata. I synnerhet om det är en ljum sommarnatt eller en kylig höstkväll. Jag älskar väder. Jag är väldigt förtjust i att röra på mig, och aldrig är man så lättpratad som när man är omgiven av natur och har en när vän vid sin sida.
Promenader i allmänhet är för övrigt något som ligger mig varmt om hjärtat. Aldrig känner jag mig så levande som när jag trampar omkring i frisk luft och lyssnar på musik och bara är. Jag tycker om att få vara. Det är en bra medicin. När jag mår dåligt och vill fly från hela världen ...så är naturen alltid där med en öppen famn att gömma mig i.

Vänner är bra också. Vissa av er betyder väldigt mycket för mig.
Stor kärlek till er.



Dagens singalong: Theatre of Tragedy - Der Tanz der Schatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0