Darlings!

Skorna sitter perfekt. Jag är helt awed och amazed. Och alldeles lagom förälskad! Nu står de på min bokhylla tillsammans med mina andra fina lackskor och bara ...finns till. Jag är glad! Nu väntar jag bara på mina två andra paket så skall jag hålla i slantarna sedan.

Fick mina csn-papper av Eric idag, tack vännen! Du är snäll!
Skall se till att fylla i dem och skicka in dem asap, så att jag får pengar. Jag måste ju ha råd med mat och sådana saker. Mm, mat...

Anyhoo. Läste mina tre Preacher-album, läste igenom mina fonetikpapper, men är inte allt för motiverad att faktiskt plugga. Skulle jag råka köra kursen så är den faktiskt "bara" på en poäng, och jag kan ju ändå det viktigaste av det. Viktigare är att jag klarar fempoängskursen vi tentar på fredag, teh ångest över det. Nu har jag mitt övningshäfte, så förhoppningsvis kan jag få det att fastna. Allt grupparbete har dock fått en hel del att fastna mer än det gjort på lektionerna; DO, S, PO, FV och så vidare. Håhå, jaja.

Nu skall jag läsa igenom mina fonetikpapper igen. Ack och ve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0