Birds are very unnecessary.

Jag vet inte, jag. Jag har tappat aptiten. Inte bara idag - idag är jag bakfull så en ovilja att äta är bara naturlig, men ...det är länge sedan jag faktiskt ville äta. Numera är det bara för att jag måste, och inte för att jag vill. Jag är visserligen djävligt sugen på kött, men bortsett från det ser jag mest matlagning samt ätande av tillredd måltid som ett slöseri med tid och kraft, och jag håller mig hellre -tyvärr- till mina mackor.
Jag vet inte vad jag skall göra åt saken. Jag kan inte komma på något (bortsett från kött) som jag faktiskt skulle vilja äta. Jag har ju lite pengar, så jag skulle kunna köpa och tillaga något, men... Jag har ingen aptit. När andra känner ett sugande behov av att få äta känner jag mig mest tvär och har en ganska trist, ifrågasättande inställning.

Just nu är jag djävligt hungrig, men klockan är för mycket; jag har inget hemma; jag är fortfarande bakfull.
Min mage förvirrar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0