1F Y0U C4N R34D TH15 Y0U R34LLY N33D T0 G37 L41D.

Dags att gå att lägga sig. Jag är sömnig, hormonsvidig och allmänt pepp på min bok, faktiskt.
Jag är förvirrad, för mina bröst har svullnat och det känns som att jag skulle få mens när som helst - varför har jag i så fall ägglossning nu? Får se hur kroppen känns imorgon, helt enkelt. Ingen idé att stressa upp sig över det där i onödan.

Imorgon skall jag nog städa lite när jag kommer hem från skolan. Mitt hem är mycket trevligare när det är städat, och så får jag ju faktiskt gäster i veckan.

Tretimmarsföreläsning imorgon. Får se om jag postar något innan jag försvinner till skolan, annars uppdaterar jag er -as usual- på läget när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0