You are the storm.

Jahaja... Tur att jag var så djävla snabb då. Gick upp sex, skall ta tåget tio över sju, eller tjugosex över sju, och jag är klar NU. Försöker jag plugga nu kommer jag dock att somna, så jag får spela lite Mahjong I guess. Urrrr, hade kunnat sova en halvtimme till...
Somnade runt halv tolv i nättras, vaknade vid tre och var - jättepigg. Told you so. Somnade om efter en liten stund, drömde om hästar igen tror jag, och om allt jag pluggat, så förhoppningsvis har jag NÅGOT att skriva om på tentan. (utöver hästhästhäst då)

Vill inte åka in till skolan för tidigt; de låser upp ytterdörrarna kvart i åtta, så det känns korkat att sitta utanför och frysa i en halvtimme först. Varför frysa i en halvtimme när man kan låta bli?

Oj, nu lyckades jag pilla till någon sladd med foten så att ljudet försvann ur den ena högtalaren. Lagom obalanserat... Växlar till laptopen istället.

Om en halvtimme skall jag packa min tentaväska. Tills dess blir det Mahjong.

74 unika sidträffar idag, varav 40-50 var helt nya besökare. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0