Who will be destroyed? The humanoids!

Färdigpluggad för dagen. Bisatserna sitter bra, och jag har insett några bra saker att lägga på minnet. Fatta: Jag KAN grundläggande för bisatser! Jag skall göra massa övningar imorgon, och försöka lära mig primär satslösning, samt läsa mina anteckningar om och om igen för att få allt annat att sitta, men ...kanske. Jag vill inte hoppas, men jag vill. Eh. Paradoxalt.

Åt lite  chips, såg lite Napoleon Dynamite. Såg bröllopsscenen för första gången, men den var mest konstig faktiskt. Det gör inte så mycket att jag missat den tills nu...

Nu skall jag spela lite Mahjong, hänga på Karantän och läsa lite Pratchett. Simultanförmåga ftw!

Kommentarer
Postat av: lovisan

bröllopsscenen är den bästa ju ! älskar sången. den är georgeous !

2006-12-02 @ 21:38:40
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0