På MSN med pappa:

anders säger:

PoK

Carina säger:

PoK

anders säger:

All väll Cari?

Carina säger:

Jadå, det är bara bra


Överföringen av roedhaar.jpg är färdig.


Carina säger:

visa mamma de där bilderna sedan

Carina säger:

Hur är det med dg då, papi?

anders säger:

sådär bra som det kan va när det är bra men inte 100 bra

Carina säger:

När var det du skulle till doktorn?

anders säger:

mamma blir nog skitförbannad

Carina säger:

Varför?

anders säger:

för att du är rödhårig

Carina säger:

Haha Jag sade det till henne igår ju

anders säger:

SA och SE är två olika saker

Carina säger:

Haha

Carina säger:

Visa henne då?

anders säger:

vågar inte

Carina säger:

Haha, sluta tönta

anders säger:

I dont dare

Carina säger:

Lagom fjantig

anders säger:

Jo visst är hon

anders säger:

men skvallra inte

Carina säger:

DU ÄR!

anders säger:

MM

anders säger:

jag vet

anders säger:

Snygg

anders säger:

Sexig

anders säger:

Stark

anders säger:

Häftig

anders säger:

Bra på bowling

anders säger:

O,s,v

Carina säger:

Visa mamma nu

anders säger:

Men nu snackade vio om mossan

anders säger:

I dont dare

Carina säger:

Är hon vaken?

anders säger:

Iam 2 shy

anders säger:

Jag vet inte jag ei jönnöping

anders säger:

Jönköping

anders säger:

Lol

anders säger:

LOl

anders säger:

LOl

anders säger:

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL



Sedan ringde jag mamma, fick henne att tvinga pappa att visa henne bilderna. Det gick snabbare så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, skön pappa du har :D

2006-11-07 @ 22:27:50
Postat av: Elenaria

Såg minsann du läser "Monstrous Regiment". UNDERBAR bok, imho. Jag har inte skrattat så mycket åt en bok sedan en Pratchett-bok för ett par år sedan.

Jag missade att göra en massa skolarbete i tid pga den. ^-^


KRAM!

2006-11-07 @ 22:47:29
Postat av: Magnus

Heh, din pappa är ju mer cp än vad jag är på fyllan. Måste dricka med honom någon gång :D

2006-11-08 @ 05:08:07
URL: http://blog.apokalypsens-4-ryttare.se
Postat av: Zombielicious

Elenaria: Det är typ tredje gången jag läser den :) Pratchett ftw!

2006-11-08 @ 12:29:46
URL: http://zombiefied.blogg.se.blogg.se
Postat av: Zombielicious

Magnus: Pappa är för det mesta helt djävla sjövild, haha. Under den här konversationen var han ju ändå ganska lugn ;)

2006-11-08 @ 12:30:38
URL: http://zombiefied.blogg.se.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0