Höstlöv. (höstlove)

hoestloev

Jag älskar verkligen att det är höst nu - men ÅH vad jag längtar till jul! Två veckor med familjen på ett snöigt Gotland, och en klar närhet till mina vänner i jämförelse med hur det är nu, när jag sitter "fast" i Skåne!

Måste planera vad folk skall ha i julklapp av mig, dock. Pappa vet jag ju vad jag vill ge, men det är svårt att hitta, har jag upptäckt. Skall prata med Zzucken om det, det är nog bra att ha en spion i familjen också, haha.

Jag skall nog posta lite fler bilder i min blogg. Det blir så mycket finare och färggrannare än när allt bara är svart text, vit bakgrund hela tiden. Rejoice!

Nu skall jag lyssna på julmusik, haha!

Kommentarer
Postat av: mini

Bra att få medhåll om det där med lök. Det är bara att bygga vidare på opionen. Vi kommer inte bli nöjda förrän de ändrar i reklamen!

2006-11-05 @ 13:39:57
URL: http://intressesmurfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0