Zombielucia. Braaaaains!

Snälla rara bloggen, börja fungera normalt igen! Visserligen kan jag skriva mina inlägg i Word så länge, men... jag vill ju posta när jag har tänkt mig.

Idag har jag skola mellan tio och typ tre; första tre timmarna är dock grupparbete för att färdigställa analysuppgift tre tills fredag. Sedan är vi lediga imorgon, och så har jag sista dagen innan jul på fredag (eftersom jag skall resa hem på måndag). Imorgon blir det banne mig storstädning, så att jag slipper skämmas när jag har hit mamma och Ricard i helgen.

Lucia idag. Första Lucia på många år som jag inte springer runt i en sådan där luciakrona i plast. Däremot blir det röd kjol och vit kofta och vad nu mer jag hittar som passar bra. Jag har inte jättekoll på vad för fler plagg jag har som fungerar, men koftan och kjolen i alla fall!
Skall med tåget om en timme, så jag behöver komma igång med att klä på mig, göra något åt mitt zombiefierade hår och sedan få lite färg i ansiktet. Ibland är jag farligt blek om morgonen.

Hungrig, dammit. Får äta macka i skolan sedan. Mmmr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0