What's new, pussycat?

Nu har jag, mamki och papst sett på Beck. Allmänt dregel över Gunvald, så han får bli morgondagens Ögongodis!

Kattröjan mamma köpte till mig ser ut såhär, fast röd istället för rosa. Mjau! Funderar på att ha den imorgon redan, den var så söt. Sitter faktiskt jättebra, den sitter åt på rätt ställen och allt sådant.

Nu skall pappa duscha, sedan skall jag kanske bada. ...eller så ser jag klart de tre sista episoderna Frasier. Vi får se. ...det blir nog Frasier, haha.

Funderar på att sätta ihop en önskelista inför min födelsedag. Jag fyller 23, och jag fyller 23 i Skåne. Så... det blir fest ...i skåne. Om folk från andra delar av landet vill komma får ni gärna säga till i tid så att jag vet om ni får plats att sova eller inte! Jag har redan hittat en del saker jag vill ha. Har jag tur kan man få alla från samma ställe, och det hade ju varit helt swell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0