Valkyrians ritt.

Niles

Omg, Niles är 48! David Hyde Pierce är född 1959! Han är 47! Men ändock, sicken heting. (hallå, seeee på honom! Han är ju en raring :))

Seriöst... jag undrar vad det är med mig och de där som är så där hopplöst ...uhm... pilska. Se bara Quagmire i Family Guy, om nu inte Niles Crane fungerar som ett godkänt exempel. Det är ju något sådant där sött och oskydligt över deras ärliga ...kåthet.
Det är något i det hela. Se The Phantom i The Phantom of the Opera. Han är stympad, men något i honom värker så oerhört av åtrå till Christine Daaé ändå, på ett sådant där "skadat påkört djur"-sätt.
Ben Hanscoms vilda kärlek till Beverly Marsh, den riktigt förbjudna kärleken, den hjärtekrossande sorten. Varför är det aldrig någon som känner så för mig? Blä.

Your heart is winter fire
january embers.
My heart burns there too.

(Stephen King, "It" 1987)

Kommentarer
Postat av: Zombie

MEN GNÖRGHL, jag har ju skrivit FEL. Det skall stå "your HAIR" och inte "your heart". Djävla skit.

2007-05-10 @ 11:44:38
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Olavemma

Uno straise Qatro single sais, thanx

2010-05-26 @ 14:34:38
URL: http://olavemma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0