Traumfabrik.

Hittade mina papper. Det är bra... Nu skall jag bara komma ihåg alla andra dödsviktiga saker, som mobilen, mitt åkkort, mina nycklar och min iPod. Håhå jaja. Den som ändå hade fötts med minne....

Känner mig lite obekväm efter min dröm. Hela det här med Anna... Det var så konstigt. Det fick henne att framstå i så konstig dager. Och så mitt skamlös flörtande med en kille jag trodde var åtminstone 18 (som att det hade varit så mycket bättre!)

Dagens färger är grön och grönare. Jeans till det, men de räknas inte.
Vill ha onsdag - leeeedig, soooova. Fick ju gå upp ganska tidigt igår för att min lägenhet inte skulle vara HELT kaotisk när Caroline kom hit - den var dock fortfarande stökig, om än i mildare grad.

Nu skall jag gå, så att jag inte kommer för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0