Trading in my bible for a little, black cat



Vi vann 100:- i bingo, alltid något! Det blir 20:- var, eftersom vi delar vinsten med varandra. Jag väntade, pappa väntade, mamma ropade. Det var lite spännande i typ tjugo sekunder.

Sorterar bilder och lyssnar på Misfits. Mm, Graves. Honom vill jag drömma om i natt igen...

Har fortfarande inte klätt vår gran här hemma, eller slagit in de sista julklapparna. Är visserligen bara två julklappar som skall slås in, så jag får göra det imorgon innan vi kör ut på körrgårn.
Äter just nu knäck och känner en svag doft av julskinkan. Mrrr. Jag ser fram emot julmaten imorgon!

(lite gullig Alien att dregla över!)

(det finns ingen coca cola, jag får överleva på pepsi hela julen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0