To hell with you and the horse you rode in on!

Fika hos mommo var trevligt. Tydligen har någon gått förbi hennes hus och slängt ägg på hennes fönster, hon hade varit helt livrädd innan hon förstått varifrån smällen kom. Vem slänger ägg på en gammal kvinnas fönster klockan sju en lördag kväll? Djävla typer. :(

Nu städar mamma, sedan funderar jag på att fire up the jacuzzi och smälta bort lite.

Tyra Banks Show på TV. Jag förstår inte varför folk tittar seriöst på det. Hon har inga vettiga saker att säga, och inget av substans i sin show. Vad är dealen? Folk fungerar inte så som jag tycker att de borde. Se bara på Andreas Wilson. Alla verkar tycka att han är så djäkla hunkig och whatnot; JAG tycker att han har äckliga feta babyläppar och att han ser ut som en dumdryg brat. Och jag och mamma är typ de enda kvinnorna i världen som inte tycker att Brad Pitt är en hunk, eller att Sex and the City är sevärt whatsoever. Kanske är vi de enda smarta? Eller de enda korkade, jag vet inte jag. I vilket fall som så står vi för våra åsikter! (Jag menar, vem vill se Sex and the City när man kan se Frasier! Niiiiiiles! <3) Anyhoo, Tyra är en mupp. Jag gillar henne inte i Top Model heller, men där fungerar hon bättre än i sin egen show. MUPPA.

Snart är det Extreme Makeover. Vad lätt man kan sjunka ner i TV-träsket...

Ikväll blir det oxrollader med ris! <3


...DJÄVLA HUNDMÄNNISKOR på Tyra! Jag hatar folk som klär upp sina hundar. Jag gillar inte hundar. Jag föredrar katter, de är söta och vägrar ha kläder på sig - och tacka fan för det! "Muttrosexuell" heter det tydligen, att vara man och vilja klä upp sin hund. Vem i helvete vill ha en sådan karl? o_O

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Nå, du vet ju att jag inte heller ser någonting hot med Braddan... bara knappt med långt hår, men han har fortfarande för krallig överkropp och alldeles för fula käkben.
Tyra borde hållit sig till Top Model, talkshowen är lam, och hon ser inte alls lika snygg ut i de där konstiga sakerna hon har på sig ibland. Dessutom är hundmänniskegrejen avskyvärd.
Tjipp tjipp, nu skall jag nog ringa dig snart.

2006-12-21 @ 15:50:47
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Angelica

Det kan jag berätta för dig, det är äckliga små vandalungar som gör sånt.. jag haatar vanadalungar. Förut brukade de slänga ägg på våra fönster också :´(

2006-12-21 @ 16:10:08
URL: http://annilelica.blogg.se
Postat av: saom

Jag fattar inte, dom har ju ofta intressanta ämnen i Tyras talkshow, men allt förstörs av den där forcerade roboten till programledare. Känns som en helt känslokall människa.

2006-12-21 @ 18:21:30
URL: http://saom.blogspot.com/
Postat av: Elenaria

Apropå vandaljävelskap skar någon snorvalp upp min sadel medan jag tränade idag *jävelpangsilsk*.
De gjorde det inte ens snyggt.

2006-12-21 @ 23:37:25
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0