There's a brand new dance, called the ZOMBIE WALK.

Klockan är kvart i ett, och jag har inte gjort något öht än så länge. Well... Jag är ledig i tre dagar, jag hinner fortfarande göra viktiga saker!
Skall väl ta mig inom duschen om en stund (kanske klockan halv tre eller något) och sedan get dressed, så att jag kan skutta till tåget så fort jag är klar med samtalet med mamma. Skulle behöva göra ett överslag på räkningarna också, såvida jag inte tänker betala dem redan idag...

Funderar på att leta rätt på de dagboksinlägg jag skrev om Anna på helgon.net i samband med hennes död. Kanska göra en egen kategori för dem också, till och med. Såhär med julen runt knuten så känner man ju än mer av hennes frånvaro. I synnerhet eftersom jag hela tiden hittar perfekta julklappar att ge henne!
Det får bli en stor, vacker  blombukett istället. Jag vet att hon inte kan se den, och att den ställs där mest för min egen skull, men... tanken räknas, vet ni väl?

Fredrik hade tydligen varit livrädd igår. Jag hajade aldrig om han faktiskt ringt hem, eller om han bara sms:ade, men han hade åkt en båt och varit fullkomligt övertygad om att han skulle dö. Tydligen hade sju eller åtta personer dött under den båtturen för ett år sedan, så helt ofarligt var det inte. Han hade lagt sig ner och allvarligt talat bett till gud i hopp om att överleva. Vilka saker fullkomlig kaos och rädsla kan få människor att göra...
Saknar honom. Det är ett tag sedan jag pratade med honom, men om lite mer än en vecka får jag ju faktiskt krama på min käre bror! Och min andra käre bror! Och min far och min mor! ...jag är som ett barn före julafton, med den skillnaden att jag ser mer fram emot att få träffa min familj än att få saker ;)

Behöver få tag på frimärken till mina julkort också. Kan kanske ta det på Pressbyrån i Helsingborg sedan, så slänger jag korten direkt på lådan sedan. Då kommer de fram på tisdag - en vecka innan mig!

Inte så hungrig. Konstigt egentligen, med tanke på att det är ett par dagar sedan jag faktiskt åt något. Kanske kan jag få med min pojkarna till Max sedan, vi skall ju ändå ditåt för att köpa öl och cider så... Måste kolla hur mycket pengar jag har; jag borde ju faktiskt ha råd att bjuda dem på hamburgers också. Vi får se, måste kolla kontot och räkna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0