There may be more than one way to skin a cat

Posta här, sedan skall jag knalla upp till bowlinghallen innan jag skall på stan med Amanda. Jag har mina tusen kronor att shoppa för, någonvart räcker det ju! Skall även hinna med att se senaste Beck på dvd med mamma, färga håret samt komma igång med skolarbetet. Skall förbereda för mitt skolarbetande när jag äter nu, så har jag fått foten innanför dörren.

Drömde en massa saker om simhallar (Solberga) och skolor som bytte form och skepnad (SoL-centrum) och sprang runt helt förvirrad över att jag inte kunde hitta någonvart alls.

Dagens Video i form av Scream! samt Dagens Ögongodis får ni redan nu!

DAGENS ÖGONGODIS



Michale Graves blodiga armar! (alltså INTE Graves igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0