The motion in the ocean.

Alldeles för tidigt för mig. Drömde konstiga saker om bowlinghallen som låg på en strand vid en skola, och att jag och någon -Martin?- skulle gå till bakom perrongen i Kävlinge för att köpa pizza eftersom Pablo inte börjat jobba än. Hasse Järpheden var med och var doktor åt någon skum gothartjej som låg och rullade fram och tillbaka i sin säng och jag och någon annan, en tjej tror jag, dissade två blonda bimbos som stod på vattenbrynet i bowlinghallen i jättekorta kjolar och tighta svarta teeshirts, även fast jag hade en likadan kjol själv. Pärlan trodde inte att de kunde vinna, men de förberedde sig väl genom att plocka släke ändå.

Ehm.

Jag är trött och känner mig svullen, vet dock inte ifall det beror på att klockan är tjugo i åtta eller på att jag grät igår. Idag MÅSTE jag komma ihåg att packa med mig alla mina papper, böcker och min dator - jag har glömt saker till säkert två lektioner hittills, och det fungerar inte riktigt att dela papper med de andra hela tiden.
Behöver läsa två kapitel till idag också, får kika på det på tåget. Räknar med att ha helt sned rygg ikväll iochmed att min dator väger som en hel familj, men det får gå...

Nu skall jag klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0