The cat's meow.

Postade gårdagens alla inlägg, ser dock ut som skit. Orkar inte redigera dem nu, så ni för ursäkta det grötiga upplägget. Får se ifall jag hinner fixa det senare ikväll...

Har snart städat klart köket, och badrummet samt storrummet är halvklara. Skall bara posta detta sista inlägg och sedan skall jag susa igång igen.

Min huvudvärk har i alla fall börjat försvinna.


Dags att get going igen. Imorgon har vi muntlig redovisning och sedan skall jag tvätta och eek:a eftersom mamma och Ricard kommer i övermorgon! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar att vara din älsklilla :D
Oh, härmed bokar jag in TVÅ nattpromenader under den kommande veckan. Jag jobbar ju relativt bra tider då ;)

Puss

2006-12-14 @ 14:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0