The Art of Suicide.

Jag struntade i att slaxxa, jag sorterade alla kläder i garderoben istället. Nu skall jag gå till Preem och köpa chips och läsk och sedan skall jag sortera alla underkläderna också. Halva min garderob upptas av kläder som det är waaaaay för kallt att ha på sig såhär års, så de får hamna på ett bättre ställe tills jag kan börja gå i kortare kjolar och linnen igen.

Skall försöka ta itu med min rackarns disk ikväll också. Caroline skulle kanske komma över och baka lussekatter med mig imorgon, det vore trevligt om det inte luktade apa i köket då... Vill jag gärna inbilla mig, i alla fall.
Hängde för övrigt upp den andra gardinen också, nu har jag fint vinterfönster. Lycka. Funderar på att hänga upp lite sådana där karamellgrejer i köksdörren, kanske. (dörröppningen, alltså)

Ont som fan i vänstra delen av nacken/axeln. De dumma betten kliar också, men på måndag får jag reda på vad det är. (...och vad det kostar att få bort dem... bläsch.)

Skall som sagt skutta till Preem nu, behöver lite frisk luft och funderade på att ringa mamma while at it.
Bara tre veckor kvar nu! Sedan är jag hemma på min fina ö igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0