That halloween night, when you held my hand...

Sov hos Martin i nättras, det var trevligt. Ja, bortsett från att han hela tiden pillar mig i näsan och i öronen, det är mest konstigt faktiskt.

Doktorn om en timme; får se hur det blir med det där blodprovet. Jag står fast vid att kvalsterallergi måste vara en feldiagnos, Martin håller med, eftersom ingen av oss lider av de andra symptomen.
Skola imorgon, sedan är jag ledig tills måndag och då har jag bara fyra dagar kvar! Alltså är det bara fem skoldagar kvar (för mig, jag skippar ju den sista) innan jul! Sjukt bra. TIden går fort som fan, faktiskt, och det är nästan lite skrämmande...

Borde äta, men har inget vettigt hemma. Tänkte knalla in till den där smyckesaffären efter läkarbesöket och kika på något åt mommo, och då får jag passa på att gå förbi COOP också, köpa lite bröd och pålägg och sådant.

Idag borde jag faktiskt försöka få lite städat här hemma; Martin skall nog komma hit på lördag och fixa min burk igen, och då är det ju trevligt om det inte står disk och sådana saker lite här och där.

På min bokhylla ligger hela TVÅ färdiginslagna julklappar! De andra har inte dykt upp än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0