Terror on Föreningsgatan.

Limpa med makrill, nu är jag mätt och tjock. Säsong två av Frasier på min TV, om en stund skall jag hämta mina chips och ...fortsätta se säsong två. Mmm... Frasier.

Roas evinnerligen av alla småbarn som bråkar med mig. Eller, um, försöker bråka med mig. Snälla ni. Skratta gärna åt mina bilder, håna gärna min blogg, men omg, förvänta er inte att jag skall ...vad då, ta illa upp? Skämmas? Ni roar mig, men orka tjafsa med barn!
Anyhoo.

Får se ifall jag slår in de sista julklapparna idag, eller om jag skall försöka få tid med det imorgon. Måste som sagt ägna lite tid åt mitt skolarbete också.

...on another matter: Ryktet går att Dakota Fanning skall spela våldtagen och misshandlat i någon film där hon till större delen skall gå runt i antingen bara underkläder eller inget alls. Eh. Dakota och hennes mor är tydligen väldigt uppspelta över detta, likaså hennes manager (eller vem det nu var). Okej... Ja, det är ju fullt naturligt och bra att låta en ful tolvåring ställa upp som lolivictim i någon skum rulle? (läste detta på gurochan.net för ett par veckor sedan, nyheten är tydligen från i sommar enligt den som postade.)
Jag gillar inte Dakota. Hon är ful, enerverande och läskig. Jag har sett henne intervjuas på Jay Leno eller om det var David Letterman Show, och hon är så ...falsk. Äckligt leende, vattniga tomma ögon... som en liten haj. Eller piraya. [Länk till nyheten]

Ja, det var det. Nu skall jag återgå till mitt Frasiertittande!

Kommentarer
Postat av: neabiten

men jag gillar din blogg på riktigt, även om jag postar korsettbilder på dig once in a while

2006-12-09 @ 22:21:07
URL: http://karantan.org
Postat av: Zombielicious

Haha, as if. Ni roas bara när jag är emo, admit it :P

2006-12-09 @ 22:54:46
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: nea

ne :/ tycker faktiskt bloggen är söt, ser ju mest mode och fotobloggar och shit

2006-12-09 @ 23:10:55
URL: http://karantan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0