Sweetness.



Dagens obsession är att hitta söta bilder på fina saker. Mainly ...läppar. Får mig att vilja vara bättre på att sminka mig, om inte annat.
Måste se till att laga min röda kjol ikväll också, så att jag kan ha den imorgon. Jag har en kofta som matchar perfekt och jag har en svart teeshirt med körsbär, vilka är i samma färg även de. Och ett rött hårband. Så... Julavslutning.

Jag vill också kunna sminka sådana där ljuvliga ögon och underbara läppar! Nyårskalas, here I come. Jag måste se till att lägga en bra mejk som ligger hela kvällen.

Well, who am I kidding? Det här inlägget handlar mest om att visa de rara små bilderna föreställande sötsaker här ovan! (enda sötsaken som saknas är Doyle ;))

En kvart kvar på Frasier, sedan skall jag ta en varm och skön dusch. Och läsa igenom det jag har redovisning på imorgon. Mmm. Duuuuuscha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0