Små gröna män med enorma k*kar.

Nyvaken, helt zombiefierad och håret står bokstavligen rakt upp. Hungrig, men skall fortsätta hålla ut och se hur länge jag orkar. Måste försöka äta något idag dock, eftersom det blir lite alkoholintag under kvällen.

Vet inte om jag är på väg att bli förkyld, jag nös några kraftiga gånger. Känner mig lite mosig och alldeles för varm också, får se om det lugnar sig.

Idag skall jag betala räkningar (för alla julklappar), spela in en konversation med mamma samt bjuda Magnus och Martin på "julklappsöl" (fast i Smeges fall är det som sagt egentligen "födelsedagsöl").

Mamma är lite nervös för det där konversationsinspelandet.
M: "Jaha, hur fungerar det där sedan då?"
C: "Ja, vi behöver prata i kanske ...en halvtimme, och sedan tar jag två minuter av det."
M: "EN HALVTIMME?"
C: "Men herregud mamma, det är ju typ så länge vi brukar prata!"
M: "Ja, men så skall du spela upp det för din klass... oj oj oj."
Jag tror att hennes nervositet har lite att göra med vad vi faktiskt brukar prata med varandra om. Vi brukar snacka skit, dra skumma interna familjeskämt samt diskutera folk vi tycker är dumma i huvudet. Jag har dock några sådana där stolpar på lager jag tänkte försöka få henne att prata om som jag kanske kan använda sedan. Tja, det skall bli intressant att se ifall detta fungerar också, kan jag ju säga.

And now... back to världen, kanske är dags att klä på sig lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0